This is The Real me...

My photo
jay bee, Malaysia
nothing special... nothing incredible and nothing awesomeness... juz 19 years old gurl fom jb that still ungraduated at uitm segamat that involve accidently in accountancy course.. huhuhuhu (regret?? not at all...)juz only have one sister.. (luv u damn much) even we like to argue.. hehehe.. luv both my mama n papa.. know sumthing?? i have a group names WELIMZ GURL since standard 3... luv them all... always there when i need a support.. and now,with me the most crazy fren in segamat that actually who help me in forgetting all my sadness and problem... Thanks to all u guys!!

Thursday, April 29, 2010

THIS IS THE END...

Aku da sedar sekarang..
kau memng bukan lelaki yang tahu menghargai...
aku dah tahu apa yang kau lakukan sekarang..
kau mencari perempuan lama bukan?
kali ini benar-benar kau menguji kesabaran aku...
aku nekad sekarang...
kau akan aku lupakan..
tak mungkin aku maafkan kau kembali..
tidak lagi kali ini..
terlalu banyak yang aku da lakukan untuk kau..
susah senang kau aku ada disisi...
begitu senang kau lupakan bukan??
benar2 kau lelaki yang tidak tahu bersyukur..
pinta aku pada tuhan sekarang..
tolonglah..
sedarkan engkau...aku mahu kau diberi pengajaran..
untuk menghargai orang yang bersusah senang dengan kau..
tapi pabila kau sedar nanti,tak mungkin akan aku terima kau kembali..
sudah tak mungkin lagi...
cukup sampai di sini...
hati aku benar-benar mati untuk kau mulai malam ini...
p/s:aku benci kau sekarang.. kau menganggap wanita boleh ditinggal pergi sesuka hati kau..

6 comments:

AnysTawfik said...

only 1 word.
lelaki!

Eyda_1014 said...

yes..
benar2 tawar hati...
sungguh tak tahu menghargai...

AnysTawfik said...

betol! jgn percye sgt ;p

Eyda_1014 said...

huhuhu...skang,xde lagi tok kali ke3..
cukup 2x..

AnysTawfik said...

yes, thts rght! :)

Eyda_1014 said...

hehehe..sokong abes ea..